Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бегеза Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Топчій І. В. 
Психолого-педагогічні засади конкурентоспроможності закладу освіти у нових соціокультурних умовах [Електронний ресурс] / І. В. Топчій, Л. Є. Бегеза // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121(2). - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121(2)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.167 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бегеза Л. Є. 
Рольова ідентифікація практичного психолога як критерій його адаптованості у професійно-технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. Є. Бегеза // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2011. - Вип. 28. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_28_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бегеза Л. Є. 
Психолого-педагогічні засади використання інтерактивних форм і методів навчання студентської молоді [Електронний ресурс] / Л. Є. Бегеза // Проблеми сучасної психології. - 2017. - № 2. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2017_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.349 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бегеза Л. Є. 
Теоретичний аналіз поняття "професійна рефлексія" у діяльності лікаря [Електронний ресурс] / Л. Є. Бегеза // Проблеми сучасної психології. - 2018. - № 2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2018_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.861 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бегеза Л. Є. 
Особливості впливу взаємин у сім’ї на агресивність підлітків з адиктивною поведінкою [Електронний ресурс] / Л. Є. Бегеза, В. В. Трофимчук // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 12. - С. 207-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_12_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 913.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пріб Г. А. 
Професіогенез особистості: соціально-психологічні аспекти [Електронний ресурс] / Г. А. Пріб, Л. Є. Бегеза // Проблеми сучасної психології. - 2019. - № 2. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2019_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.232 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Атаманюк М. Ю. 
Психологічні особливості розвитку сенсорної системи слуху в дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / М. Ю. Атаманюк, Л. Є. Бегеза // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2017. - № 2. - С. 73-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_2_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.82 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бегеза Л. Є. 
Психологічні особливості емоційного вигорання лікарів [Електронний ресурс] / Л. Є. Бегеза // Психологічні перспективи. - 2020. - Вип. 36. - С. 37-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2020_36_6
Представлено результати теоретичного та емпіричного вивчення синдрому емоційного вигорання лікарів. Визначено, що синдром емоційного вигорання розвивається на фоні впливу соціально-професійних чинників в умовах пандемії, характеризується збільшенням робочого навантаження й частотою комунікації та взаємодії з пацієнтами, зумовлюється фізичними й емоційними проявами/стражданнями пацієнтів; складністю та труднощами проблем пацієнта й можливістю/неможливістю їх розв'язання; супроводжується хронічним професійним стресом, емоційним та фізичним виснаженням. Методи. Для діагностичного вивчення синдрому емоційного вигорання лікарів використано "Опитувальник вивчення рівня психічного вигорання (MBI) (К. Маслач і С. Джексон, адаптація Н. Е. Водоп'янової). Вибірка дослідження (n = 593) була такою: жінки - 71,3 %, чоловіки - 28,7 %, вік - від 29 до 63 років зі стажем роботи від 5 до 32 - 37 років. Результати. За ознаками професійної спрямованості в діагностуванні взяли участь п'ять груп лікарів: "професійно-віковий тип", "травматичний тип", "загальний тип", "інструментальний тип", "тяжкі стани". Установлено, що рівень професійного вигорання загалом серед лікарів п'яти груп нерівномірний. У трьох компонентах за рівнями мають свої особливості й відмінності. Найвищі показники має компонент "емоційне виснаження", а компоненти "деперсоналізація" та "редукція особистих досягнень" за наявних епідеміологічних умов мали дещо нижчі показники. Виявлено рівень професійного вигорання за гендерною ознакою. Як у чоловіків, так і в жінок ступінь професійного вигорання майже однаковий. Однак лікарі жіночої статі схильні до вищого ступеня вигорання, порівняно з лікарями чоловічої статі. За критеріями віку та стажу роботи лікарів результати виявилися різними за компонентами емоційного вигорання. Провідними ознаками емоційного вигорання в лікарів були відчуття емоційної виснаженості, тривога, зниження настрою, підвищення емоційного контролю, психоемоційна й особистісна напруженість. За компонентом "виснаження" в лікарів спостерігали симптоми "емоційної економії", емоційної (дозування емоцій у професійній діяльності та в сімейному оточенні, відсутність хвилювання в робочому процесі й підвищена тривожність до членів власної родини) та особистісної відстороненості (повна чи часткова втрата інтересу до позапрофесійних сфер життя, відчуття обтяження під час комунікації із суб'єктами непрофесійної сфери). Висновки: відмінності в структурі складових частин емоційного вигорання серед п'яти груп лікарів за професійною спрямованістю зумовлювалися специфікою професійної діяльності (виконання функціональних обов'язків, тривалість робочого дня, збільшення кількості звернень до лікаря, особливості пацієнтів).
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.629 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пріб Г. А. 
Теоретичне підґрунтя моделі професійної ідентичності особистості [Електронний ресурс] / Г. А. Пріб, Л. Є. Бегеза // Проблеми сучасної психології. - 2020. - № 1. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2020_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пріб Г. А. 
Соціально-психологічні особливості адаптації особистості в умовах бойових дій [Електронний ресурс] / Г. А. Пріб, Я. М. Раєвська, Л. Є. Бегеза // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пріб Г. А. 
Соціально-психологічна адаптація військовослужбовців/ветеранів: проблематика вивчення [Електронний ресурс] / Г. А. Пріб, Л. Є. Бегеза, Я. М. Раєвська // Габітус. - 2022. - Вип. 35. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_35_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.295 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського